Zaviranje v sili, sledenje voznemu pasu ter mnogi drugi sistemi v sodobnih avtomobilih naredijo vožnjo varnejšo in zmanjšujejo vsakdanja tveganja. Kamere in senzorji, potrebni za delovanje teh sistemov, pa so velikokrat nameščeni v vetrobranskih steklih vozil, zato je takšno steklo eden pomembnejših elementov varnosti potnikov v vozilu in ostalih udeležencev v prometu.
V letu 2017 smo v skupini Belron v 7 odstotkih primerov (na Norveškem npr. že v 18 odstotkih) opravili tudi ponovno kalibracijo omenjenih sistemov.
Servis stekel z ADAS sistemi
ADAS sistem je potrebno po zamenjavi vetrobranskega stekla kalibrirati, saj lahko že najmanjši odklon povzroči nedelovanje sistema ali še huje – napačno delovanje. Pri podjetju Carglass® se serviserji dnevno ukvarjajo s kalibracijo sistemov, prav tako pa so povezani v mrežo 17000 serviserjev po celem svetu, kjer si izmenjujejo znanje in ugotovitve. Pri nas lahko kalibracijo opravimo za veliko večino vozil, pri tem pa vam izdamo certifikat.
Kaj se zgodi, če stekla ne kalibriramo?
Sistemi so lahko preprosti, kot na primer dežni senzor, lahko so pa kompleksni, kot je majhna kamera, ki nam asistira in popravlja smer vožnje glede na vozni pas. Nekateri senzorji delujejo na razdalji več 100 metrov. 1 milimeter odklona se na naši merilni napravi ne zdi veliko, na razdalji 500 m pa je ta odklon odločilen.