Tisti junijski ponedeljek leta 2002 je bil v Ljubljani prav poseben dan. Garažna vrata, nad katerimi je pisalo Carglass®, so se odprla in steklo smo zamenjali prvim voznikom. V juliju smo nato vetrobransko steklo prvič tudi popravili in tako pričeli z uresničevanjem vodila, ki mu sledimo še danes – najprej popravilo!
Dvajset let po prvi menjavi stekla v Ljubljani v povprečju vsakih pet minut nekomu v Sloveniji popravimo ali zamenjamo steklo.
Dvajset let kasneje se pripravljamo na otvoritev 16. poslovalnice v Sloveniji, letno pa opravimo okoli 22.000 servisov. To pomeni, da v Sloveniji v povprečju vsakih pet minut nekomu pomagamo s popravilom vetrobranskega ali menjavo kateregakoli avtomobilskega stekla. Ob menjavi vetrobranskega stekla pa že v 30 odstotkih primerov ponovno kalibriramo tudi asistenčne sisteme.
Največji uspeh so nasmejani sodelavci, ki pozitivno energijo gnetejo med seboj in jo nato prenašajo na stranke in poslovne partnerje.
Ob kvaliteti storitev, ki so je deležne naše stranke, smo najbolj ponosni na sklenjena prijateljstva ter sproščeno vzdušje v naših poslovalnicah in pisarnah. Nasmejani sodelavci pozitivno energijo gnetejo med seboj, prenašajo pa jo seveda tudi na stranke in poslovne partnerje. V dvajsetih letih smo torej prehodili dolgo pot, ki jo ocenjujemo kot uspešno in veseli nas, da med obujanjem spominov prevladuje občutek zadovoljstva.