95% strank bi Carglass® in naše storitve priporočilo svoji družini in prijateljem.
*Oceno zadovoljstva merimo z vprašalnikom, ki ga vsaki stranki preko sistema Qualtrics XM pošljemo po opravljeni storitvi.
Filtriraj ocene:
Qualtrics XM
Pri menjavi stekla je bila poskodovana guma,ki drzi steklo.
+ Osebje zelo v redu, termin po dogovoru, - poškodba je bila pač baje prevelika, (Ugotovljeno po posegu, pa ni bila večja od kovanca) zato imam na šipi pred sovoznikom mat madež v velikosti nohta.
Moti me, ker ni montirana originalna šipa, pač pa ponaredek.
Od prvega kontakta do zamenjave stekla je preteklo ogromno časa.
Pa ni ravno negativna, se pa vidi, da je bilo steklo menjano. Tesnila so malo nagubana ob strani pa se vidi pena, ki pride pod steklo.
Pri zamenjavi stekla se je poškodoval plastični pokrov ogledala. Javil sem v Carglass poslovalnico v Kopru a po 10ih dneh še nisem dobil odgovora!
Sicer korekten odnos, učinkovito in prijazno osebje, vendar sem nad samim popravilom razočarana, saj se še vedno precej vidi in je moteče...
Vzvratno ogledalo ni bilo pritrjeno kot bi moralo biti, verjetno je manjkala kakšna podložna plošča, pa tudi 2 vijaka, s katerima je bilo pritrjeno ogledalo. Površno in nestrokovno opravljeno delo.
Že na začetku bi morali stranke vprašati, ali želijo imeti originalno šipo, ali pa ponaredek.
Naceloma sem pricakoval, da se vsaj manj vidi. Se pa na koncu res vidi manj z zunanje strani. Pogled z notranje strani ostaja enak in ni spremembe. Lp.
Novo nadomestno steklo je konveksno ukrivljeno po celotni širi šipe nad armaturno ploščo v višini 3 cm kar je zelo moteče med vožnjo po mestu saj optično privlači oko navzdol. Zahteval sem zamenjavo za original šipo še isti dan in so naročili novo pri Renault dobavitelju. Termina za ponovno zamenjavo še nisem prejel. Razumem da je to napaka dobavitelja in boste reklamirali steklo. Vgradnja je narejena na hitro in žal površno saj se vidi znotraj in navzven kje štrli poliuretan navzven, ter šipa je 4mmm prenizko zazepljena. Imam slike prvotnega stanja in kako je sedaj kar ni ok.
V avtu je bilo preveč očitno, da se je nekdo vzel čas tudi za vožnjo in ne samo, da ga je parkiral ob vašo poslovno stavbo. zadeve, ki so bile na novo nastavljene: Volan po globini Klima naprava luči ugasnjene na stikalu, kar se opazil naknadno, ker tega danes več nihče fizično ne premika .............
Zelo sem bil zadovoljen s pristopom pri prijavi škode - počeno vetrobransko steklo - in sprejemu avtomobila v servis. Nezadovoljen pa s samo izvedbo. Takoj po servisu sem sporočil, da med vožnjo močno šumi, kot da bi vetrobransko steklo bilo na zgornjem robu odprto. Rekli so mi, da počakam 14 dni, da se lepilo na zgornjem robu stekla "vsede" Po preteku več kot enega meseca je samo še slabše.
Odličen odnos, deformirano vetrobransko steklo.
Zmotilo me je neoriginalno dobovljeno steklo
Montaža je bila opravljena korektno, zmotilo me je pa to, da mi je bilo obljubljeno original steklo, dobil sem pa neoriginal.
nič me ni zmotilo
To da za sabo ne počistijo razbitega stekla in ga vse eno zakasirajo.
Zmoti dejstvo, da nimate možnosti vgradnje originalnih delov/stekel (z logotipom proizvajalca).
Razpoka ni bila sanirana v celoti.
Da sem se moral dvakrat peljati v Koper, ker prvič ni bilo pravo steklo.
razpoka se ni lepo zalila.
Slaba menjava vetrobranskega stekla pred časom...
Gromozanski cena 185 eur
Dogo čekanje.steklo ni odgovarjalo,in su morali drugo naručiti.
Zdravo, Pri menjavi je prišlo do poškodovanja nalepke z napisom številke šasije. Predlagal sem vam da mi v zameno podarite komplet brisalcev da se bi lažje odločil za oceno pa nisem dobil odgovora iz vaše strani.
Vzvratno ogledalo na vetrobranskem steklu ste nalepili tako, da ga ni mogoče pravilno nastaviti za voznika.
Vse super, razen napačne namestitve brisalcev
Na zadeve, ki v vasi domeni niso izvedljive, bi me morali opozoriti pred delom in ne sele, ko je delo opravljeno.
1. 6/10 ni negativna ocena. 2. Ocenil sem verjetnost, da vas priporočam, kar se redko zgodi v normalnih pogovorih. Zato tudi ocena takša kot je.
Da sem morala nazaj, ker prvič niste dobro menjali stekla.
Ocena ni negativna. S samim delom in prijaznostjo ljudi sem zelo zadovoljen. Cena popravila pa je previsoka, cena bi morala biti 50eur.
Dolga čakalna doba na orginalno steklo Ostalo pa top 10
odnos / pristop / vse 100 super popravilo pa se ( kot so me tudi opozorili ) ni iskazalo, da je "nevidno"
Cena je bila višja kot obljubljena po telefonskem pogovoru. Drugače pa hvala prijaznima pubecoma v Slovenski Bistrici.
Slaba kakovost dela.
Po popravilu majhne razpoke 2-3 mm se je prvotna poškodba sicer popravila, vendar je serviser pri postopku popravila razpoko moral malo povečati (taka je njegova rezlaga) in del povečane razpoke se ni popravil še vedno je viden! Ne vem če je to delo dobro opravljeno?!? Prosim za povratno informacijo. uros.repar@gmail.com LP Uroš
Ni original RENOJEVE šipe, senzor dela tako tako.
vidnost poskodbe stekla
Da ne preverijo kako namontirajo brisalce na avtomobile!
Počutil sem se oguljofanga, ko ste mi najprej vgradili neoriginalno steklo iz zaloge s katerim nisem bil zadovoljen. Po nekaj pregovarjanja, kjer ste me želeli prepričati, da med steklom ni razlike, sem steklo uspešno reklamiral. Bi vas priporočal a opozoril na to vašo prakso. Prav tako sem opozoril svojega zavarovalnega agenta, ki je bil prpričan da vgrajujete samo original (z logotipom)!
Imate reklamo da opravite napako v 24 urah jaz sem pa čakal 5 dni .če bi pa hotel da mi zamenjate steklo doma bi moral čakati pa se dlje. Z samim servisem in opravljenim delom sem bil zadovoljen
da niste zmontirali orginal šipe
Zaračunali tisto kar niste opravili
nestrokovnost delavcev
Ni bil brisalec dobro nameščen in plastika od zunaj ni bila dobro pritrjena.
bi pa ne gre
Nisem dobila originalnega dela / vetrobranskega stekla , klub temu da imam plačano zavarovanje za menjavo z originalnimi deli, niti me niso opozorili ali vprašali s kakšnim vetrobranskim steklom mi bodo zamenjali poškodovani del.
V centru v Ljubljani so pozabili naročit šolo zato sem moral čakati še dodatno teden
Nimam kej dosti za komentirat storitev. Vidnost razpoke (na steklu) se je po popravilu povečala. Ali se ne da popravit boljše, ali pa ni ok popravljeno - tega ne morem soditi. Nisem pa zadovoljen, ko vidim sedaj ta lom svetlobe na tem delu poškodovanega stekla. LP Marko
Dobavni rok za dobavo stekla 5 tednov? Sama montaža in sanacija ok.
Visoka cena.
2 vozila sem dal za menjavo v dobrem tednu dni. Razocaran sem ker ste patnerki dali kopijo vet. stekla, ceprav je pisalo orginal na zavarovalniskem zapisniku.
senzor za dež skoraj sploh ne dela
Neorginalno steklo,brisalci niso na istem mestu....odnos osebja pa je bil dober...
Pri prijavi na menjavo stekla mi je bilo zagotovljeno, da popravilo traja največ 2 uri. Kot je bilo dogovorjeno, sem avto dostavila ob 11.00, kjer me je prijazno sprejel gospod in mi rekel, da okoli 13-ih bo nekako gotov in da me bodo poklicali po telefonu. Ker imam samo ta avto in nisem iz Kranja, sem čakala, da avto prevzamem. Ker me do 13.30 še nihče ni poklical, sem se pozanimala, kako je z avtom in so mi rekli, da še ni gotov. Zato sem si morala za prevoz v službo naročiti taksi in aktivirati še nekoga drugega, da bo avto prevzel, ko bom jaz v službi. Avto je bil gotov ob 15.15, o tem so me obvestili preko SMSa. Ta časovnica zagotovo ni v prid strankam kot sem jaz, ki nimamo drugega prevoza. Želela bi si, da bi mi že takoj rekli, da po avto lahko pridem šele po 15. uri, da ne bi bilo take stresne situacije in brezveznega čakanja.
Menjava 5ur. Nenatancna umestitev obrobne gume
Rahle poskodbe okoli stekla na srehi, in neocisceno steklo oziroma okolica stekla.
steklo ni gladko, še vedno se vidi udarec od kamnička
Neprijaznost uslužbencev, odsekana komunikacija. Izvajalo se je na terenu, nadstrešek pri sosedih (nekaj 100 m od mojega doma). Uslužbenca zahtevala, da prinesemo sesalec. Spravila sta me v neprijeten položaj. Na koncu (verjetno ker so se sosedje preveč obirali) sta privlekla svojega. Sosedov bi bil verjetno s tovrstno uporabo itak uničen, tako da smo imeli srečo.
Površnoa montaža plastike pod brisalci In nepritrjene cevke za brizganje vetrobranskega na svoje mesto.
Senzor za dez namescen z ogromno zracnimi mehurcki
Šest ni negativna ocena. Zmotilo me je čakanje na storitev. Ob prijavi škode mi je bilo rečeno, da se čaka od pet do sedem dni, jaz pa sem bil na vrsti 11. delovni dan.
Dolgo casa cakali na menjavo stekla
//
Ko sem prevzel vozilo…nisem ugotovil da je kljuka/ notranje odpiralo vrat polomljeno
Ker me niso uspeli doklicati, bi mi lahko poslali sms, da naj pripeljem avto v popravilo.
Nič kaj posebnega
Slabo popravilo, potreben popravek, ki pa ni izveden 100%
Osebno imam super izkušnjo s storitvijo in strokovnostjo, kar ne pomeni, da bi absolitno vsakomur priporočal. Vsak si naj sam izbere in odloči, priporočilo pa seveda dobi na podlagi moje izkušnje. Moja ocena je torej subjektivna
.
Odpadlo mi je notranje ogledalo
1. Oglašujete se s trditvijo "Vidljivost poškodbe se zmanjša za vsaj 90 %". Po tem, ko je vaš sodelavec opravil delo na mojem vetrobranskem steklu je rekel: "Saj vidi se isto kot prej, ampak je pa urejeno". Prav ima, vidi se isto kot pred opravljenim posegom. 2. če eksplicitno ne zahtevaš vpogleda v dokument za prenos terjatve na zavarovalnico, sploh ne veš kaj si podpisal 3. nejasen cenik. Dobil sem tri ocene cene storitve: eno od zavarovalniškega cenilca, drugo po moji interpretaciji cenika, do katerega je težko priti in tretjo (kakopak najvišjo) od vašega sodelavca.
čas dobave šipe
Nadlegovanje z vprašalnikom o zadovoljstvu!
1.) termin z vaše strani ni bil usklajen 2.) zakaj ni vgrajenega original stekla z logotipom HONDA
Ni problem hitrost, vendar ob menjavi stekla se je na karoseriji naredilo dve poškodbi, ki prej 100% nista bili..
reklame po tv in dejansko stanje popravila
Uveljavljati moram garancijo, saj je na avtocesti slišati šum, ki ga prej ni bilo. Šum prijaha od vetrobranskega stekla. Prav tako se pri vožnji po makadamu sliši vibracije stekla. Garancijo bom uveljavil naslednji teden, ko bom imel dostop do drugega avtomobila.