95% strank bi Carglass® in naše storitve priporočilo svoji družini in prijateljem.
*Oceno zadovoljstva merimo z vprašalnikom, ki ga vsaki stranki preko sistema Qualtrics XM pošljemo po opravljeni storitvi.
Filtriraj ocene:
Qualtrics XM
Narobe nastavljeni brisalci, ki so potem tolkli v levi del roba.
kakovost vgrajenih stekel
Šest ni negativna ocena. Zmotilo me je čakanje na storitev. Ob prijavi škode mi je bilo rečeno, da se čaka od pet do sedem dni, jaz pa sem bil na vrsti 11. delovni dan.
Slaba kakovost dela.
Predraga in psihološka cena 99 € za eno pikico na steklu in 0.30 ure dela.
Zelo sem bil zadovoljen s pristopom pri prijavi škode - počeno vetrobransko steklo - in sprejemu avtomobila v servis. Nezadovoljen pa s samo izvedbo. Takoj po servisu sem sporočil, da med vožnjo močno šumi, kot da bi vetrobransko steklo bilo na zgornjem robu odprto. Rekli so mi, da počakam 14 dni, da se lepilo na zgornjem robu stekla "vsede" Po preteku več kot enega meseca je samo še slabše.
Zaračunali tisto kar niste opravili
Ker me niso uspeli doklicati, bi mi lahko poslali sms, da naj pripeljem avto v popravilo.
1. Oglašujete se s trditvijo "Vidljivost poškodbe se zmanjša za vsaj 90 %". Po tem, ko je vaš sodelavec opravil delo na mojem vetrobranskem steklu je rekel: "Saj vidi se isto kot prej, ampak je pa urejeno". Prav ima, vidi se isto kot pred opravljenim posegom. 2. če eksplicitno ne zahtevaš vpogleda v dokument za prenos terjatve na zavarovalnico, sploh ne veš kaj si podpisal 3. nejasen cenik. Dobil sem tri ocene cene storitve: eno od zavarovalniškega cenilca, drugo po moji interpretaciji cenika, do katerega je težko priti in tretjo (kakopak najvišjo) od vašega sodelavca.
2 vozila sem dal za menjavo v dobrem tednu dni. Razocaran sem ker ste patnerki dali kopijo vet. stekla, ceprav je pisalo orginal na zavarovalniskem zapisniku.
1.) termin z vaše strani ni bil usklajen 2.) zakaj ni vgrajenega original stekla z logotipom HONDA
Ocena ni negativna, ampak je celo mičkeno nadpovprečna. Za odlično pa bi moral biti odnos ljudi mičkeno boljši.
Zdravo, Pri menjavi je prišlo do poškodovanja nalepke z napisom številke šasije. Predlagal sem vam da mi v zameno podarite komplet brisalcev da se bi lažje odločil za oceno pa nisem dobil odgovora iz vaše strani.
Rahle poskodbe okoli stekla na srehi, in neocisceno steklo oziroma okolica stekla.
Pri zamenjavi stekla se je poškodoval plastični pokrov ogledala. Javil sem v Carglass poslovalnico v Kopru a po 10ih dneh še nisem dobil odgovora!
Ni original RENOJEVE šipe, senzor dela tako tako.
Dolga čakalna vrsta
Menjava 5ur. Nenatancna umestitev obrobne gume
Ko sem prevzel vozilo…nisem ugotovil da je kljuka/ notranje odpiralo vrat polomljeno
Umazano vozilo - armatura zelo umazana od menjave stekla pri cimer je bilo vozilo pred menjavo na zveze ocisceno. Tesnilo stekla vidno neizravnano na zgornji straniin izgleda neprofesionalno - tudi odgovor je bil bolje ne gre tako je. Na vozilu je bil silikon ki so ga na moj poziv ocistili - bilo je na ocitnem mestu in bi pricakoval da se avto pregleda pred oddajo (quality check?) in se vse te zadeve vidi s strani izvajalca
Že na začetku bi morali stranke vprašati, ali želijo imeti originalno šipo, ali pa ponaredek.
Da sem morala nazaj, ker prvič niste dobro menjali stekla.
Nimam kej dosti za komentirat storitev. Vidnost razpoke (na steklu) se je po popravilu povečala. Ali se ne da popravit boljše, ali pa ni ok popravljeno - tega ne morem soditi. Nisem pa zadovoljen, ko vidim sedaj ta lom svetlobe na tem delu poškodovanega stekla. LP Marko
Sicer korekten odnos, učinkovito in prijazno osebje, vendar sem nad samim popravilom razočarana, saj se še vedno precej vidi in je moteče...
V kabini se vidi črna masa, steklo tudi ni 100% naravnano po odprtini- pogled od zunaj
Nerealna ocena moznosti za popravilo poškodbe na steklu. Ovljubljeno izboljšanje za 80 %, dejansko izboljšanja ni bilob(poškodba ostaja enako vidna)
odnos / pristop / vse 100 super popravilo pa se ( kot so me tudi opozorili ) ni iskazalo, da je "nevidno"
Imate reklamo da opravite napako v 24 urah jaz sem pa čakal 5 dni .če bi pa hotel da mi zamenjate steklo doma bi moral čakati pa se dlje. Z samim servisem in opravljenim delom sem bil zadovoljen
Naceloma sem pricakoval, da se vsaj manj vidi. Se pa na koncu res vidi manj z zunanje strani. Pogled z notranje strani ostaja enak in ni spremembe. Lp.
Vgradnja stekla drugega barvnega tona.
Čas trajanja od prijave škode do menjave stekla.
steklo ni gladko, še vedno se vidi udarec od kamnička
Po popravilu majhne razpoke 2-3 mm se je prvotna poškodba sicer popravila, vendar je serviser pri postopku popravila razpoko moral malo povečati (taka je njegova rezlaga) in del povečane razpoke se ni popravil še vedno je viden! Ne vem če je to delo dobro opravljeno?!? Prosim za povratno informacijo. uros.repar@gmail.com LP Uroš
prvo niste ponudili original stekla na skoraj novem avtu. po moji izrecni zahtevi ste pristali na original steklo. dobavni rok stekla vec kot 2 tedna. konkurence za original steklo v 4 dneh.......
Da ne preverijo kako namontirajo brisalce na avtomobile!
Osebno imam super izkušnjo s storitvijo in strokovnostjo, kar ne pomeni, da bi absolitno vsakomur priporočal. Vsak si naj sam izbere in odloči, priporočilo pa seveda dobi na podlagi moje izkušnje. Moja ocena je torej subjektivna
.
čas dobave šipe
Narocilo vec strank na isto uro
nestrokovnost delavcev
1. 6/10 ni negativna ocena. 2. Ocenil sem verjetnost, da vas priporočam, kar se redko zgodi v normalnih pogovorih. Zato tudi ocena takša kot je.
Slaba menjava vetrobranskega stekla pred časom...
Dolgo casa cakali na menjavo stekla
senzor za dež skoraj sploh ne dela
Kot prvo so naročili napačno šajbo kar pomeni da sem si še en dan dopusta moral vzet. Kot drugo so me pa na drug termin naročili v napačno delavnico in sicer na Ptuj šajbo so pa poslali v Maribor kjer so me tudi pričaovali. Tako da je preprosta menjava šajbe trajala nekaj ur. V glavnem zelo neprijetna izkušnja ki stane čas in denar. In naslednijč bom šel raj na pooblaščen servis.
Ni bil brisalec dobro nameščen in plastika od zunaj ni bila dobro pritrjena.
+ Osebje zelo v redu, termin po dogovoru, - poškodba je bila pač baje prevelika, (Ugotovljeno po posegu, pa ni bila večja od kovanca) zato imam na šipi pred sovoznikom mat madež v velikosti nohta.
Neprijaznost uslužbencev, odsekana komunikacija. Izvajalo se je na terenu, nadstrešek pri sosedih (nekaj 100 m od mojega doma). Uslužbenca zahtevala, da prinesemo sesalec. Spravila sta me v neprijeten položaj. Na koncu (verjetno ker so se sosedje preveč obirali) sta privlekla svojega. Sosedov bi bil verjetno s tovrstno uporabo itak uničen, tako da smo imeli srečo.
Dogo čekanje.steklo ni odgovarjalo,in su morali drugo naručiti.
razpoka se ni lepo zalila.
Neorginalno steklo,brisalci niso na istem mestu....odnos osebja pa je bil dober...
Ni problem hitrost, vendar ob menjavi stekla se je na karoseriji naredilo dve poškodbi, ki prej 100% nista bili..
Pri menjavi stekla je bila poskodovana guma,ki drzi steklo.
Draga storitev, + na steklu se pozna popravilo
vidnost poskodbe stekla
Gromozanski cena 185 eur
ČAKANJE
Ne razumem koncepta, da če pri popravilu stekla razbijete šipo, stroške menjave šipe nosi lastnik avtomobila. Naslednjič bom poskusil najti ponudnika, ki prevzema odgovornost za lastne napake.
V centru v Ljubljani so pozabili naročit šolo zato sem moral čakati še dodatno teden
bi pa ne gre
Počutil sem se oguljofanga, ko ste mi najprej vgradili neoriginalno steklo iz zaloge s katerim nisem bil zadovoljen. Po nekaj pregovarjanja, kjer ste me želeli prepričati, da med steklom ni razlike, sem steklo uspešno reklamiral. Bi vas priporočal a opozoril na to vašo prakso. Prav tako sem opozoril svojega zavarovalnega agenta, ki je bil prpričan da vgrajujete samo original (z logotipom)!
Zmoti dejstvo, da nimate možnosti vgradnje originalnih delov/stekel (z logotipom proizvajalca).
nič me ni zmotilo
Po približno 30 min mi je ponovno počilo steklo ( slaba vgradnja )
Pri prijavi na menjavo stekla mi je bilo zagotovljeno, da popravilo traja največ 2 uri. Kot je bilo dogovorjeno, sem avto dostavila ob 11.00, kjer me je prijazno sprejel gospod in mi rekel, da okoli 13-ih bo nekako gotov in da me bodo poklicali po telefonu. Ker imam samo ta avto in nisem iz Kranja, sem čakala, da avto prevzamem. Ker me do 13.30 še nihče ni poklical, sem se pozanimala, kako je z avtom in so mi rekli, da še ni gotov. Zato sem si morala za prevoz v službo naročiti taksi in aktivirati še nekoga drugega, da bo avto prevzel, ko bom jaz v službi. Avto je bil gotov ob 15.15, o tem so me obvestili preko SMSa. Ta časovnica zagotovo ni v prid strankam kot sem jaz, ki nimamo drugega prevoza. Želela bi si, da bi mi že takoj rekli, da po avto lahko pridem šele po 15. uri, da ne bi bilo take stresne situacije in brezveznega čakanja.
Odpadlo mi je notranje ogledalo
Strgana tkanina na stebričkih pri sprednjemu steklu.
da niste zmontirali orginal šipe
Dolga čakalna doba na orginalno steklo Ostalo pa top 10
Manjkajoci vijaki v plastiki pod pokrovom motorja
Na zadeve, ki v vasi domeni niso izvedljive, bi me morali opozoriti pred delom in ne sele, ko je delo opravljeno.
Nič kaj posebnega
Nadlegovanje z vprašalnikom o zadovoljstvu!
Hvala. Na polici spredaj pod steklom so ostali ostanki, neke črne smeti. LP
To da za sabo ne počistijo razbitega stekla in ga vse eno zakasirajo.
Nismo se držali ure pri naročanju.
Razpoka ni bila sanirana v celoti.